Beste leden van supportersvereniging (Sv) vv Nunspeet,

Een nieuw seizoen staat op het punt van beginnen, zaterdag 24 september ontvangen we onze voetbalvrienden uit De Meern voor de eerste thuiswedstrijd van competitie 2022/2023. Als bestuur van Sv vv Nunspeet hebben we het goede voornemen om het komende seizoen vaker contact met onze leden te zoeken. Zo zullen we voor iedere thuiswedstrijd een wedstrijduitnodiging versturen en vaker via de website www.vvnunspeet.nl met u communiceren.

Twee seizoenen lang hebben ook wij te maken gehad met een ware COVID-19 crisis, een crisis die in diverse gedaantes voorbij gekomen is. De financiële consequentie is er een van. Het is echt een zaak van de lange adem geworden, ook voor de Sv vv Nunspeet. Waarbij het allerbelangrijkste, veilig en gezond blijven, voorop heeft gestaan.

Samen, op een sportieve manier actief zijn is goed voor de gezondheid, sociale contacten, motorische vaardigheden en discipline. Voetballen is nog altijd een spel waarbij het doel is een doelpuntje meer te maken dan de tegenstander. Met respect voor onze medespelers, onze tegenstander, de arbitrage, toeschouwers en spullen. Sommige teams op een hoger niveau dan andere, maar allemaal met dezelfde passie, plezier en met respect voor elkaar. De rol van de supporter is daarbij onmisbaar. Veel supporters hebben ook nog andere rollen binnen onze vv vereniging, kijk maar naar het grote aantal vrijwilligers.

Zoals jullie allen weten hecht vv Nunspeet veel waarde aan de cultuur, de traditie en het erfgoed van onze club en ons sportpark. Wij eren ons verleden en hebben ons vizier gericht op de toekomst. vv Nunspeet is een moderne, ambitieuze voetbalclub, die op innovatieve wijze vele gezinnen met de vv Nunspeet verbindt. Van jong tot oud, jongens en meisjes, veteranen en ouderen. vv Nunspeet is een vereniging die haar leden boeit en (ver)bindt. vv Nunspeet wil bijdragen aan de opvoeding en (talent)ontwikkeling van onze jeugd- en seniorenleden door zaken steeds vernieuwend aan te pakken. Professionaliteit, ambitie en (ver)binding staan daarbij hoog in het vaandel. Onze bezoekers van allerlei andere voetbalverenigingen zijn van harte welkom aan onze Sportlaan: zonder andere clubs geen echte voetbalbeleving.

Als supportersvereniging pakken ook wij onze verplichtingen. Wij willen dat de Sv vv Nunspeet gastvrijheid uitstraalt, een goede naam houdt, waar ’veilig’ voetbal (in de breedste zin van het woord) centraal staat. Wij streven er naar om komend seizoen weer meerdere activiteiten te organiseren, mits deze activiteiten voldoende bemenst kunnen worden en de financiële middelen beschikbaar zijn. Vrijwilligers zijn, een zeer schaars goed, en dit lijkt helaas niet snel te verbeteren.

Als bestuur van de Sv vv Nunspeet hebben we ervoor gekozen om seizoen 2019/2020 & 2020/2021 niet te incasseren, hiervoor hebben we verschillende redenen gehad. Seizoen 2021/2022 willen we binnenkort gaan incasseren, deze incasso bedraagt slechts € 12,50. Binnenkort zal dit van uw rekening worden afgeschreven, indien een automatische machtiging is afgegeven.

Tot slot:
Iedere supporter ”Vecht voor je kleuren, Nunspeet blauw en geel op zijn of haar manier. Voor al deze supporters willen wij er als Sv vv Nunspeet zijn, een schakel tussen club en de achterban. De afgelopen jaren minder zichtbaar dan ons lief was, maar vol goede moed. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat ook dit seizoen weer ieder lid of supporter zich thuis voelt bij onze club. Het Wij kunnen we met elkaar versterken!

Als u vragen, opmerkingen of andere ideeën voor Sv vv Nunspeet hebt, stuur dan snel uw reactie naar: info@vvnunspeet.nl t.a.v. supportsvereniging

Bestuur Sv vv Nunspeet