Nieuwsbrief Supportersvereniging vv Nunspeet voor elke thuiswedstrijd!

Velen van ons kunnen zich vast nog herinneren dat je op zaterdag bij de ingang van ons sportpark een programmaboekje in ontvangst mocht nemen met hierin de laatste nieuwsberichten over de wedstrijd van de betreffende middag. Tijden zijn veranderd, papier maakt plaats voor digitaal, bewust of onbewust gaat de Supportersvereniging vv Nunspeet met zijn tijd mee….

Vind je het leuk om geïnformeerd te worden over de nieuwtjes bij de Supportersvereniging vv Nunspeet met het laatste nieuws rondom ons eerste elftal, gecombineerd met standen etc. etc.? Meld je dan snel aan voor de digitale Supportersvereniging vv Nunspeet nieuwsbrief, geheel kosteloos.

Stuur je aanmelding naar: info@vvnunspeet.nl t.a.v. Supportersvereniging vv Nunspeet. Vermeld in deze mail: naam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer.

Voor slechts 12,50 euro per seizoen steun je de Supportersvereniging vv Nunspeet en dus ook de vereniging !

We zijn in de opstartfase, dus het kan alleen maar beter……..

Bestuur Supportersvereniging vv Nunspeet