Vrijdag 9 september jl. vond het 3e Slim Solar Systems toernooi plaats op sportpark de Wiltsangh. Om exact 18:00 werd er op het hoofdveld afgetrapt, en gingen de poulewedstrijden van start.

Dit jaar hadden we bij de heren 19 deelnemende teams en bij de damespoule 6 teams. De dames speelden alleen poulewedstrijden waarbij Elburger Sc overtuigend de 1e plek behaalde. Bij de heren was het uiteindelijk Nunspeet 5 team 2 die in de finale Nunspeet 4 uitschakelde en zo de hoofdprijs (diner voucher Dutch Pub de Zaak) won.

Na afloop van het toernooi was er muzikale invulling door Pianoman Lenny en werd de grote verloting (inmiddels traditie) gehouden met maar liefst 40 prijzen waaronder de hoofdprijs, een waardecheque (bankstel) van Promiment.

Als organisatie kijken wij terug op een mooi toernooi en met name de deelname van zoveel dames teams vonden wij zeer geslaagd en willen we volgend jaar graag voortzetten en het liefst verder uitbreiden. Uiteraard kunnen wij dit toernooi niet organiseren zonder de steun van de vele sponsoren, vrijwilligers en alle deelnemers. Allen heel hartelijk bedankt voor de support!!!

Wij zullen de datum voor de volgende editie z.s.m. bekend maken en hopen jullie dan weer te zien.

Tot volgend jaar,

Namens de organisatie,