Nadat Willem en Geertje Vis jarenlang onze kantine op een zorgvuldige wijze hebben beheert, GertJan Karsten als tussenpaus fungeerde, is het nu tijd om ons, als Kantinecommissie 2.0 kort voor te stellen.

Onze commissie bestaande uit o.a. Daan Pap, Mike Holstege, Harry ten Hove en Nico de Graaf, is een groep enthousiaste leden die het wel en wee in de kantine zal gaan beheren. Nieuwe medewerkers, maar gelukkig ook een aantal ervaren leden gaan/blijven ons helpen. Hier zijn we erg blij mee!

Als enthousiaste, maar nieuwe Kantinecommissie 2.0 spreekt het voor zich, dat we nog niet helemaal bekend met alle ins en outs in de kantine. Het goed organiseren van een clubhuis leer je niet even in een paar dagen. We hopen op een ieders begrip. We doen ons best om de kantine een kloppend hart van onze vereniging te laten zijn voor jong en oud !

Het was een spannende start, maar de eerste reacties zijn gelukkig positief. Verschillende volgens ons succesvolle “events” liggen alweer achter ons. Zo is het 3e senioren toernooi met meer dan 225 deelnemers en live muziek een groot succes geworden en de DJ na afloop van Nunspeet- VSCO 61 wist de sfeer er ook goed in te brengen. Zomaar twee leuke gezellige “events” waar we zeker mee door willen gaan. Kortom we gaan er met elkaar een gezellig seizoen van maken.

Vind je het leuk om maandelijks een paar uurtjes gezellig mee te helpen als uw zoon/dochter op het sportpark aan het trainen/ voetballen is, heb je tips en/of opmerkingen voor de Kantinecommissie? We horen het graag. Stuur snel een mail naar: kantinecommissie@vvnunspeet.nl . Want zoals een lokale snackbar op zijn muur heeft geschreven: “Complimenten vertel het door, klachten vertel het ons.”

We hopen dat iedereen zijn/haar weg blijft vinden naar de kantine, 24/7 zijn we te vinden op Instagram.

We hopen jullie snel te ontmoeten in onze kantine.

Kantinecommissie vv Nunspeet
Mike Holstege, Harry ten Hove, Nico de Graaf en Daan Pap