Golfmiddag op “Het Rijk van Nunspeet” weer een groot succes.

Op 29 september jl. organiseerde het bestuur van de Businessclub van de vv Nunspeet een golfmiddag op “Het Rijk van Nunspeet” voor de beginnende golfer (clinic) en de meer ervaren golfer, met als afsluiting een BBQ

Om 13.00 uur was het prachtig weer ( wat een kadootje na zo’n week met veel regen) en werd iedereen ontvangen met koffie/thee en heerlijk gebak. De golfmiddag werd geopend door de voorzitter van de Businessclub Erik Molenschot.

De 23 deelnemers aan de golfwedstrijd voor de wat gevorderden was weer een succes. Fanatiek werd er gespeeld, ballen die verdwenen in het bos, zand en water, maar ook waren er geweldige puts en fairwayslagen. De 7 deelnemers aan de clinic hadden het ook prima naar hun zin. De onderlinge sfeer was goed en sommigen waren heel fanatiek bezig.

Rond 17:00 uur kwamen zowel de clinic-ers als de wedstrijdgolfers vol enthousiaste verhalen terug in het clubhuis waar genoten werd van een drankje en een bittergarnituur.

Inmiddels waren ook de businessleden binnengekomen die alleen voor de BBQ en praatje van hoofdtrainer Lucas Hoekman kwamen. Ook assistent-trainer Gertjan Boeve was aanwezig en zij werden beiden door secretaris Betty Wieteler veel succes toegewenst voor dit nieuwe seizoen en kregen nog een prachtig boeket bloemen overhandigd.

Tussendoor was er de prijsuitreiking van de golfmiddag. De winnaar van de clinic werd voor zijn inzet en enthousiasme Jaap Frens, hij kreeg 2 x één uur gratis les, welke beschikbaar werd gesteld door “Het Rijk van Nunspeet”

Prijzen waren ook beschikbaar voor de Neary (de eerste slag vanaf de tee die het dichtst bij de vlag beland) en de Longest (de eerste slag vanaf de tee die de langste afstand bereikt op de fairway). Winnaar zowel van de Longest en de Neary: Andre Middelkoop.
Algemeen winnaar: 1. René vd Molen, 2. Berry Middelkoop en 3. Bert Middelkoop. Zij kregen allen ook van de SSVN een waardebon, te besteden bij “Het Rijk van Nunspeet”.

Daarna stond er een heerlijke BBQ klaar, waarvan heerlijk genoten werd.

Al met al kan men weer terugzien op een zeer geslaagde 1e activiteit van dit nieuwe seizoen en we hopen, dat er bij deze jaarlijks terugkomende activiteit de volgende keer meer businessleden aanwezig kunnen/zullen zijn. Deze datum is alweer vastgelegd op 14 september 2023, noteer dit vast in uw agenda.

Betty Wieteler,
secretaris Businessclub vv Nunspeet