Beste leden

Namens het bestuur vragen we jullie aandacht voor het volgende, zoals we met z’n allen weten stijgen de energie prijzen tot ongekende hoogte en willen we jullie vragen.

Douche een minuutje korter
Ook al is er niets zo fijn als na een zware training of wedstrijd uitgebreid te douchen, sta niet te lang onder de warme straal. Eén minuutje korter douchen scheelt al ruim 25 euro per jaar. Als je hele voetbalelftal een minuut korter onder de douche staat, is dat dus al gauw 275 euro op jaarbasis. Jullie zullen begrijpen dat wij als vereniging het douchen blijven stimuleren maar wel geven wij de bovenstaande boodschap aan jullie mee, zo kunnen we de kosten eventueel binnen de perken houden , en hoeven we voor de toekomst niet over te gaan tot extra financiële maatregelen.

Namens het bestuur