Domino’s pizza Nunspeet geeft leden vv Nunspeet en supportersvereniging 25 % korting !!

Als lokale ondernemer vinden we het leuk om de grootste vereniging van Nunspeet te steunen met een sponsorcontract.

Wie kent Domino’s pizza in Nunspeet nog niet? Dan bieden we alle leden nu de kans om op een voordelige manier onze heerlijke pizza’s te proven! Op vertoon van de ledenpas vv Nunspeet of de “bon” uit de nieuwsbrief van de supportersvereniging krijgen jullie maar liefst 25 % korting bij afhalen in Nunspeet!!

Deze actie loopt tot en met 31 januari 2023 maar bij succes gaan we verlengen! Houd de site vv Nunspeet dus in de gaten.

Werken bij Domino’s
Wil je als sportieve voetballer je conditie op peil houden? Meld je dan snel aan als sportieve pizzakoerier of snelle pizzabakker. Doelpunten scoor je op het veld, maar de euro’s en plezier bij Domino’s Pizza Nunspeet.
Kom snel naar onze pizzeria of stuur en mail naar: j.overweg@dominosmail.nl

Al onze pizza’s worden vers gemaakt, direct nadat je de bestelling plaatst. Er komen geen vooraf geprepareerde ingrediënten aan te pas. Het deeg dat we voor de bodem gebruiken is 100% puur: het bevat geen ingrediënten van dierlijke oorsprong en is vrij van kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Ook de groenten zijn verser dan vers! En je pizza wordt gemiddeld binnen 21 minuten bezorgd. In alle smaken en variaties die je kunt bedenken, inclusief vegetarische, veganistische en glutenvrije opties. Eet smakelijk!

Domino’s Pizza Nunspeet
Haverkamp 7