Afgelopen dinsdag 6 december jl heeft Erik van Wijk, eigenaar van o.a. Any Tyme, Restaurant Markt 11, LA Piazza Dei Fratelli en Herberg de Zwaan, zijn verlengde 4 sterrencontract ondertekend, samen met Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris SSVN.

Door de zeer drukke agenda van Erik, lukte het niet dit bij de vv Nunspeet te tekenen, vandaar dat dit nu gebeurde in zijn (in het voorjaar 2022 geopende) Herberg de Zwaan in Elspeet. Het huidige pand dateert uit 1882, het jaar waarin een grote brand in Elspeet vele gebouwen waaronder het hotel verwoestte. Na de grote brand in Elspeet is het hotel herbouwd en onderdeel van het monumentale erfgoed van de gemeente Nunspeet.

Na een rondleiding in het prachtige gerestaureerde hotel werd onder het genot van een drankje het contract ondertekend en foto’s gemaakt.

Het bestuur va businessclub SSVN is blij met dit verlengde contract en wenst Erik veel succes toe met deze
prachtige accommodatie.

Betty Wieteler-Bruijnes