Op vrijdag 16 december jl. werd de 1e Meet & Greet gehouden bij Herberg Nuwenspete te Nunspeet en dit was een groot succes.

Er was inloop van 16:00 tot 19:00 uur, waarvan druk gebruik werd gemaakt. Het Tuin Café was in kerstsferen, een prachtige locatie en de businessleden maakten veel gebruik van netwerken met elkaar. De sfeer was ongedwongen en gezellig met drankjes en heerlijke koude en warme hapjes.

Deze bijeenkomst werd aangeboden door directie van Herberg Nuwenspete, dit i.p.v. het geplande Ontbijtbuffet, dat door de Corona steeds geannuleerd moest worden. Dit was een heel leuk alternatief om het eind van de week zo met elkaar af te sluiten.

Ook werden er contracten getekend door:

• Jumbo Dijkstra Nunspeet, heeft 5 sterrencontract verlengd voor 3 jaar als businesslid en als toernooien/kledingsponsor bij de vv Nunspeet. Dhr. Ytze Dijkstra tekende het contract samen met bestuur SSVN en vv Nunspeet.
  • Van Werven Groep, heeft 2 sterren contract SSVN verlengd voor 3 jaar. Dit contract werd getekend door de heer Peter Looijen en bestuur SSVN.
  • Bosch en Nagelhout, heeft een nieuw bordsponsorcontract afgesloten voor 3 jaar bij de vv Nunspeet. Dit contract werd door Berry Nagelhout ondertekend samen met bestuur vv Nunspeet.

De SSVN en vv Nunspeet zijn weer blij met deze verlengingen en het nieuwe contract. Door secretaris SSVN Betty Wieteler-Bruijnes werd nog een prachtig boeket overhandigd.

Ook werden bloemen overhandigd aan eigenaar Herberg Nuwenspete Edgar en Roos, team manager van vestiging Nunspeet voor hun goede zorgen en gastvrijheid.

Na afloop werd door diverse personen nog gebruik gemaakt van het heerlijke eten, dat voor ieder die dat wilde geserveerd werd. Al met al een zeer geslaagde middag/avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Noteer vast in je agenda:
Volgende geplande activiteit SSVN is op vrijdagavond 20 januari a.s., te weten: bezoek voetbalwedstrijd PEC Zwolle- vv Venlo, met vooraf etentje en wedstrijduitleg door assistent trainer PEC Zwolle. Je kunt je al opgeven bij mij, meer info volgt z.s.m.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris SSVN