Voor het seizoen 2023/2024 is de voetbalvereniging Nunspeet op zoek naar een hoofdtrainer voor het eerste elftal. Het jonge en ambitieuze elftal speelt in de eerste klasse van het zaterdag amateurvoetbal en traint op de dinsdag- en donderdagavond.

De vereniging is een weg ingeslagen waarbij het doel is om zoveel mogelijk eigen jeugd door te laten stromen naar het eerste elftal. Dat betekent dat naast het resultaat ook de aandacht ligt op het verder ontwikkelen van de spelers en het team op tactisch spelniveau. Daarom zoeken wij een resultaatgerichte verbinder die van een uitdaging houdt en in staat is om onze jonge talenten verder te begeleiden in hun ontwikkeling, maar hierbij het resultaat niet uit het oog verliest. Dat doe je in een verenigingscultuur waarin prestatie, plezier en passie een duidelijke plek hebben.

Wij zoeken een trainer die:

• Minimaal in het bezit is van een UEFA A Licentie;
  • Gericht is op de doorstroming en ontwikkeling van de Nunspeetse (jeugd)spelers;
  • Over inlevingsvermogen beschikt en het werken met een jonge groep goed aanvoelt;
  • Het doel heeft om spelers, trainersstaf en zichzelf verder te ontwikkelen;
  • Ambitieus is en voldoende oog heeft voor de verenigingsstructuur/cultuur waarin prestatie, plezier en passie samen op gaan en betrokkenheid toont bij de vereniging;
  • Open en duidelijk communiceert met spelers, begeleiding, trainer tweede selectie, O19 en overige betrokkenen.

Je bent als hoofdtrainer verantwoordelijk voor:

• Het geven van leiding aan de technische staf van de eerste selectie;
  • Het samenstellen van de selectie in samenwerking met de technische staf en Technische Commissie;
  • Het verzorgen van de trainingen op dinsdag- en donderdagavond en het coachen van het eerste elftal tijdens wedstrijden.

Je speelt een belangrijke rol in de doorstroming van jeugdig talent en hebt daarom intensief contact met de trainersstaf van het tweede elftal en O19 alsmede de Technische Commissie.

Iets voor jou?
Stuur een mail met cv naar technischecommissie@vvnunspeet.nl . Wil je meer informatie over deze vacature dan kun je ook telefonisch contact opnemen met Niek Fidder via 0623638328.