De tweede seizoenshelft is begonnen. Een seizoen waarin wij als Kantinecommissie 2.0 begonnen zijn met het beheren van onze mooie kantine. Naast de wedstrijddagen heeft de kantine ruimte geboden aan diverse leuke evenementen, zoals de Pubquiz, de Bingo, het Sinterklaasfeest, Sim Solar toernooi en het Kantinefeest georganiseerd door verschillende leden/commissies.

Ook in het jaar 2023 gaan we ons best doen om de kantine een kloppend hart van onze vereniging te laten zijn voor jong en oud!

Wanneer jullie als leden/commissies iets willen organiseren en daarbij gebruik willen maken van de kantine, iets wat wij uiteraard toejuichen, dan vragen wij jullie dit op tijd aan te geven. Zo kunnen wij dit meenemen in onze planning en tijdig opzoek gaan naar voldoende barpersoneel. Dit kan middels een mail naar: kantinecommissie@vvnunspeet.nl

Vind je het leuk om maandelijks een paar uurtjes gezellig mee te helpen als uw zoon/dochter op het sportpark aan het voetballen is of heb je tips en/of opmerkingen voor de Kantinecommissie? We horen het graag.

We hopen dat iedereen ook in 2023 zijn/haar weg blijft vinden naar de kantine!

Mvg,
Kantinecommissie