Met trots kunnen we melden dat Dean van Ooijen volgend seizoen voor Nunspeet voetbalt. De 29-jarige inwoner van Nunspeet is een multi-functionele aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan.

In 2020 verhuisde Dean naar Nunspeet en na een mooie carrière bij achtereenvolgens Westlandia, Excelsior Maassluis en wederom Westlandia zette hij na zijn verhuizing zijn loopbaan voort bij VVOG.

De TC is verheugd met de keuze van Dean om volgend jaar bij Nunspeet te komen voetballen. Niet alleen is Dean een speler die met zijn voetballende kwaliteiten en snelheid een smaakmaker voor Nunspeet kan worden, ook gezien zijn rijke ervaring in de het amateurvoetbal gaat Dean een belangrijke rol spelen om de jongere spelers om zich heen beter te maken. We kijken ernaar uit om hem in het blauw-geel op de Wiltsangh te zien.

Dean: “Ik ben heel blij dat ik komend seizoen bij Nunspeet ga spelen. Ik zie ernaar uit om op sportief vlak stappen te gaan zetten met het team en veel wedstrijden te gaan winnen. Daarnaast ken ik al behoorlijk wat mensen binnen de vereniging en ook een aantal spelers van het eerste. Qua gezelligheid gaat het daarom ongetwijfeld ook goed komen.”