Nadat we vorige week het nieuws konden delen dat, Dean, Karim en Andrew volgend seizoen op De Wiltsangh in het blauw geel zullen acteren zijn we blij te melden dat opnieuw 3 spelers hebben bevestigd dat zij ook volgend seizoen voor Nunspeet in actie gaan komen.

Enes Keklikoglu
Enes zal volgend seizoen voor het 7e seizoen (!) het shirt van Nunspeet aantrekken, en laat elk jaar weer een stijgende lijn zien in zijn prestaties op het veld. Dat wordt door zijn medespelers en supporters dan ook zeer gewaardeerd.

We noemen Enes inmiddels routinier en “bijna” Nunspeter in het team, doordat hij al zoveel jaren deel uitmaakt van de selectie. Enes wordt vaak als rechtsback opgesteld, met een enorme drive naar voren. Het is een echte moderne “wingback” geworden die vaak als extra aanvaller mee naar voren gaat. Wat zijn we blij dat Enes opnieuw voor Nunspeet heeft gekozen !

Jonathan van’t Hof
Jonathan is inmiddels, ondanks zijn nog altijd jonge leeftijd een vertrouwd gezicht in de selectie van Nunspeet, op 18 jarige leeftijd (!) maakte Jonathan zijn debuut in het eerste elftal en is eigenlijk niet meer weggeweest. Jonathan zal volgend seizoen dan ook voor het 5e seizoen deel uit gaan maken van onze selectie. Dit seizoen startte wat stroef maar is inmiddels weer een vastte waarde in het team. Pikt hierbij ook regelmatig zijn doelpuntje mee, en wordt steeds belangrijker.

Daarnaast kan Jonathan ook een steen bijdragen aan de medische staf. Met zijn afgeronde studie fysiotherapie kan hij anderen advies geven om optimaal geprepareerd aan elke wedstrijd te beginnen.

Jonathan, mooi dat deze echte eigen jeugdspeler ook volgend seizoen de tegenstanders zijn hielen kan laten zien.

Noah Mulder
Opnieuw een echte Nunspeter die volgend seizoen deel zal uitmaken van onze selectie. Noah zal voor het 3e seizoen deel uit gaan maken van onze talentvolle groep.

Naast de toevoeging van zijn voetbalkwaliteiten heeft Noah altijd oog gehad voor de jeugd van onze vereniging. Verschillende jaren is Noah begeleider geweest van een jeugdteam en dit word altijd erg gewaardeerd door de jeugd.
We hopen dat hij dit kan blijven combineren in de toekomst, en gunnen Noah het om tot een vaste waarde uit te groeien in de basisopstelling.

Door deze drie nieuwe verlengingen loopt het aantal selectiespelers gestaag verder op, de Technische Commissie is volop in gesprek met andere selectie spelers en verwacht op korte termijn meer namen voor 2023 / 2024 bekend te kunnen maken.