Met trots organiseert vv Nunspeet op zaterdag 17 juni 2023 de 14e editie van het Jumbo Dijkstra Pupillen Toernooi.

Het toernooi is voor pupillen van O8 t/m O13 van nagenoeg elk niveau. Voor de meiden van MO11 en MO13 is er een speciale Meiden-poule.

Dit jaar hebben we in totaal ruimte voor maar liefst 114 teams!!! Alle vv Nunspeet O8 t/m O13 teams doen mee!! (MO en JO)

Alle wedstrijden worden gespeeld in poules, waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden is met het niveau. Net als bij de voorgaande edities, krijgen alle teams de bekende Jumbo Team Tas en gaan alle teams met een beker naar huis.

Het toernooi is 1 dagdeel: ochtend (8:30 – 13:00) of middag (13:00 – 17:00).

De indeling en het wedstrijdschema zal begin mei gepubliceerd worden. De wedstrijdduur is ca. 14 min. er zal net als vorig jaar gewerkt worden met een centraal begin- en eind signaal.

Per niveau/poule is er een maximaal aantal plaatsen beschikbaar, dus schrijf je team(s) snel in want vol = vol.

Inschrijven kan alleen via het formulier op onderstaande website: https://www.tournify.nl/live/jumbotoernooi2023

Voor een terugblik naar de vorige editie klik hier.

Interesse om deel te nemen als vrijwilliger ?? Of vragen?? Mail naar: toernooienvvnunspeet@gmail.com.