Vanaf 1 januari jl. is vv Nunspeet een partnership aangegaan met Giraffes4Zebras uit Nunspeet, een onderdeel van dit partnership is een stukje begeleiding in de communicatie met onze leden. Waar mogelijk proberen bestuur en commissies in een “vlog “uitleg te geven over zaken die spelen. Heel veel gaat er gelukkig goed binnen onze vereniging, sommige communicatie kan beter.

Onze voorzitter trapt vandaag af met toelichting over de zaken waar het bestuur op dit moment mee te “dealen” heeft. De komende tijd zullen andere personen middels een vergelijkbare “vlog “ vertellen wat hen bezig houdt.

Wil jij of de commissie waar je deel van uitmaakt gebruik maken van dit podium? Stuur dan een mail naar: info@vvnunspeet.nl.

Klik hier voor het fimpje.

Veel kijkplezier !