Vandaag opnieuw twee namen die toegevoegd kunnen worden aan de selectie voor komend seizoen M&M oftewel Mark en Melle !

Mark Koster
Mark Koster, is op dit moment speler van onze succesvolle 19-1 en zal volgend seizoen de stap zetten naar de selectie. Dat Mark goed kan voetballen was bij veel jeugdleiders bekend, de stap naar de A-selectie is dan ook zeker een mooi vervolg en beloning voor zijn goede ontwikkeling.

Mark wordt door zijn trainers omschreven als, leergierig, zelfkritisch, snel en kopsterk en speelt zijn wedstrijden voor 19-1 in de tweede divisie voornamelijk als centrale verdediger. Pakt zijn verantwoordelijkheden in en buiten het veld als echte aanvoerder, is een voorbeeld voor onze jeugd.

Als TC zijn erg blij met de stap van Mark en trots dat de Blauw Gele Nunspeet jeugdopleiding opnieuw een talent bij de selectie weet af te leveren. We wensen Mark nog heel veel plezier en succes bij de selectie.

Melle van der Woude
Ondanks de relatief jonge leeftijd van nog geen 20 jaar, gaat Melle komend seizoen alweer zijn 4e jaar seizoen in bij de selectie van vv Nunspeet.

Melle is een speler die elke wedstrijd weer opvallend aanwezig is, vanaf het middenveld zorgt hij voor dreiging en pakt vaak zijn doelpuntje mee. Maar ook het verdedigende werk schuwt Melle niet.

Met zijn jonge leeftijd straalt Melle toch al veel volwassenheid uit en heeft vaak zijn bijzondere kwaliteiten getoond aan de supporters van vv Nunspeet. Samengevat Melle is snel, sterk, technisch vaardig en inmiddels ook een ervaren speler in ons team. Wij hopen dat we nog lang van zijn voetbalkwaliteiten mogen genieten op ons sportpark. Melle succes!

Binnenkort hopen we meer selectie nieuws te kunnen brengen.

Technische Commissie vv Nunspeet