Onze nieuwe hoofdtrainer Werner Pluim zal het komend seizoen 2023 /2024 worden geflankeerd door een “oude” bekende binnen de vereniging, Rob Kabboord. Rob heeft in het succesjaar 2008-2009 deel uitgemaakt van onze blauw/ gele formatie. Door een blessure heeft Rob eerder dan gepland een punt achter zijn actieve spelers carrière moeten zetten en zich gericht op het uitdagende trainersvak. Momenteel is Rob trainer van het tweede elftal bij IJVV. Rob introduceert zichzelf middels onderstaande kennismaking.

Wij wensen Rob veel succes en een prettige samenwerking bij vv Nunspeet. Welkom Rob !

Technische Commissie vv Nunspeet

Beste sportvrienden,

Met ingang van het volgend seizoen kom ik weer terug bij VV Nunspeet. Nu als assistent-trainer 1e elftal.  In het seizoen 2008 – 2009 heb ik deel uitgemaakt van de 1e selectie. Een mooie ervaring bij een goed georganiseerde vereniging met veel enthousiaste vrijwilligers. Een nieuwe uitdaging, op vertrouwd en bekend terrein. Ik heb er zin in.

Vanaf mijn 17e heb ik gevoetbald op hoofdklasse niveau bij Dos Kampen en VV Nunspeet, nu 4e divisie. Op mijn 28e was ik genoodzaakt om te stoppen met voetballen i.v.m. enkelproblemen na enkelbreuk. Gestart als hoofdtrainer bij zowel junioren als senioren. Trainersopleidingen UEFA C en B behaald.

Ik ben 36 jaar, woon met mijn partner Sigrid in Kampen. Mijn hobby’s buiten de voetbal om zijn, fitness, fietsen en wandelen. In mijn dagelijks leven ben ik werkvoorbereider/planner bij Fudura in Zwolle. Integer, eerlijkheid en respect zijn voor mij belangrijke zaken.

Laten wij er met elkaar een sportief en succesvol seizoen van maken, we gaan elkaar vast regelmatig treffen op sportpark De Wiltsangh.

Met sportieve groet,

Rob Kabboord