De selectie van ons eerste elftal voor het nieuwe seizoen begint steeds meer vorm te krijgen, zo zal Werner Pluim als hoofdtrainer gaan fungeren met als rechterhand Rob Kabboord. Daarnaast hebben zijn de volgende spelers voor het komende seizoen inmiddels vastgelegd:

• Dean Ooijen (nieuw)
  • Andrew Galea
  • Karim Mulder
  • Enes Keklikoglu
  • Jonathan van’t Hof
  • Noah Mulder
  • Ruben Kappers
  • Fabian Zoet
  • Mark Koster
  • Melle van de Woude

Aan deze lijst kunnen we Max Jansen en Jardi Niebeek toevoegen. De technische commissie is blij dat deze twee spelers ook volgend seizoen deel uit maken van de selectie.

Max Jansen
Max is dit seizoen overgekomen van buurtvereniging VVOG en na een stroeve start door een blessure is Max inmiddels een vaste waarde in het centrum van de verdediging.

Met zijn sterke linkerbeen heeft hij verschillende keren een beslissende assist voor een doelpunt gegeven. Hij laat dan ook zien een mooie stap te hebben gezet bij vv Nunspeet.

Max vertelt bij zijn contractverlenging enthousiast: “Ik ervaar Nunspeet als een warme club met positief ondersteunende supporters. Ik heb mee hier snel thuis gevoeld. Met de spelers kon ik het vanaf het begin al goed mee vinden, ik baalde alleen van een ongelukkige blessure aan het begin van de competitie. De positie waar ik mijzelf het meest thuis voel is als linker centrale verdediger. Naast het voetballen bij vv Nunspeet volg ik een opleiding tot leraar in het bewegingsonderwijs en werk ik als razend snelle bezorger bij Picnic.

Dit seizoen hoop ik samen met het team nog vele wedstrijden te winnen en samen stappen te kunnen maken in onze ontwikkeling. Wie weet waar het seizoen van ons kan eindigen!

Voor aankomend seizoen zou ik me persoonlijk willen ontwikkelen tot een nog completere voetballer en samen met het team, de club en onze supporters mooie momenten mee maken.
Tot snel!”

Jardi Niebeek
Onze betrouwbare sluitpost Jardi Niebeek zal ook het volgend seizoen de kleuren van Nunspeet verdedigen. Jardi is de speler van het seizoen 2021 – 2022 en ook dit seizoen toont hij zijn keeperskwaliteiten wekelijks. Daarnaast is hij een voorbeeld van onze talentvolle eigen jeugd, een speler die vaak voorop gaat in de strijd.

Jardi beschikt over een geweldige reflex en door zijn atletische uitstraling drijft hij menig tegenstander tot wanhoop, de Technische Commissie, medespelers en supporters zien Jardi nog steeds stappen zetten in zijn ontwikkeling. Wat zijn we blij dat Jardi volgend seizoen ook voor Nunspeet uit gaat komen.

Binnenkort hopen we meer selectie nieuws te kunnen brengen.

Technische Commissie vv Nunspeet