Voor de matchday op vrijdag 3 maart jl. was de SSVN uitgenodigd om deze bij te wonen. Hiervoor was veel animo onder de businessleden, gastleden, sponsoren, bestuur en commissieleden, totaal 65 personen.

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouwen van PEC Zwolle bij de hoofdingang.

Het was een goed verzorgde avond, eerst ontvangst en heerlijke maaltijd bij Hotel Lumen in het PEC stadion en daarna
een onvergetelijke wedstrijd. Heel veel sfeer, heel gezellig onderling in de groep maar ook in het stadion en er was ook veel te juichen. 13-0 was de memorabele uitslag, het was op het laatst sneu voor de reservekeeper van FC Den Bosch.

In de rust en na afloop stonden de drankjes en hapjes klaar en was er nog een zanger in de businessruimte om de overwinning te vieren. Al met al kunnen we terugkijken op een prachtige avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Noteer alvast de volgende SSVN activiteit in de agenda:
We zijn te gast bij de RABObank Nunspeet op do 20 april a.s. voor een heerlijk businessontbijt van 7 – 9 uur. Nadere info volgt zsm.

Betty Wieteler-Bruijnes,
Secretaris Businessclub vv Nunspeet