De laatste tijd kost het ons steeds meer moeite om op zaterdag de bezetting rond te krijgen van de kantine.

Gelukkig kunnen wij vaak terugvallen op onze trouwe groep vrijwilligers en in de middag soms wat extra handen van de senioren elftallen. Helaas wordt de spoeling dunner en kunnen onze vrijwilligers wel wat extra hulp en gezelligheid gebruiken.

Ken jij iemand? Of ben jij zelf bereid om onze gezellige kantine te helpen met het invullen van de openstaande kantinediensten? Reageer dan snel door te mailen naar kantinecommissie@vvnunspeet.nl of neem telefonisch contact op met Nico de Graaf (06-57698450) en geef je op!

Het aantal diensten zijn in overleg en betreft een dagdeel. De ochtend shift is van 08.00 tot 13:30 uur en de middag shift is van 13:30 tot +/- 19.30 uur.

Laten we er samen voor zorgen dat onze kantine op zaterdag geopend kan blijven, zodat iedereen kan genieten van een hapje en drankje!