Opnieuw een positief bericht van onze Technische Commissie, aanvaller Emiel Goud is behouden voor vv Nunspeet !

Als Technische Commissie zijn we blij te kunnen melden dat Emiel Goud ook komend seizoen voor Nunspeet zal gaan uitkomen.

Emiel gaat hiermee zijn zesde seizoen bij onze vereniging in. Als Technische Commissie zien we in Emiel een voorbeeld voor onze jeugdige talenten, een speler waar veel van geleerd kan worden. Hij geeft nooit op, gaat voorop in de strijd en pikt regelmatig een belangrijk doelpuntje mee.

Emiel voetbalt met passie en past hierdoor perfect bij de ingeslagen weg van onze vereniging. Als geboren Elspeter is Emiel inmiddels niet meer weg te denken bij vv Nunspeet. Wat zijn we blij dat we ook volgend jaar van zijn strijdlust kunnen gaan genieten.

Technische Commissie vv Nunspeet