In de rust van de wedstrijd Nunspeet- Olympia is het verenigingssponsorcontract tussen WIVE Techniek en vv Nunspeet ondertekend door de heer R. Cleijsen en onze voorzitter Rob Buis.

Graag introduceert de heer Cleijsen zijn bedrijf WIVE Techniek aan u. Bent u bezig met modern asset management? Dan start u een nieuwe fase in de ontwikkeling van technisch onderhoud van installaties en machines. In een grijs verleden deden we aan ‘curatief’ onderhoud, getriggerd door storingen. Als er iets begon te rammelen of kapot ging, werd het opgelapt of vervangen.

In de huidige periode vindt veelal preventief onderhoud plaats. Na een bepaald aantal draaiuren vervangt u specifieke onderdelen. Door onderhoud in te plannen probeert u het risico uit te sluiten dat uw productie op een ongepland moment stil valt, met alle problemen van dien.

De toekomst is aan flexibel of elastisch onderhoud, waarbij u heel precies de daadwerkelijke slijtage van onderdelen bewaakt om alleen te vervangen wat nodig is om onacceptabele risico’s te vermijden. Het omschakelen van planmatig preventief onderhoud naar elastisch onderhoud vraagt om een mentaliteitsomslag, met de focus op risicobeheersing door de reële, actuele conditie van onderdelen te bewaken, monitoren en voorspellen.

Dit leidt in veel gevallen tot het nauwkeuriger bepalen van onderhoudsmomenten. Wij zien in onze praktijk bijvoorbeeld dat een cruciaal onderdeel dat voorheen elk jaar vervangen werd, nu wel zes jaar meedraait. Zonder extra risico op uitval. Een enorme standtijdverbetering, met alle economische voordelen van dien.

Met onze jarenlange ervaring in slijtagebeperking en standtijdverbetering kunnen we winst boeken in nagenoeg elke productie-omgeving met dynamisch belaste installaties. Dus ook bij ú. Door bepaalde onderdelen slijtvaster te maken, of door modern asset management voor elastisch onderhoud. Interesse? Neem snel contact met ons op.

Als echt Nunspeets bedrijf vinden wij het belangrijk dat het lokale verenigingsleven wordt ondersteund waar mogelijk. Aan het verzoek van de Sponsorcommissie konden wij dan ook niet voorbij gaan en met elkaar hebben we een mooi driejarig sponsorschap afgesloten.

Wij wensen vv Nunspeet veel succes dit seizoen en de komende seizoenen en we hopen elkaar nog regelmatig te treffen langs de lijn.

Wivé Techniek B.V.
Postbus 163