Het wedstrijdsecretariaat, ook wel bekend onder de naam wedstrijdzaken, regelt alle zaken rondom competitie- en oefenwedstrijden, trainingsschema’s, (club)scheidsrechters en de veld- en kleedkamerindeling voor alle teams van de vereniging. Ook het contact met de KNVB valt onder verantwoordelijkheid van wedstrijdzaken.

Het team bestaat uit 4 personen t.w. een coördinator en een 3-tal wedstrijdsecretarissen (pupillen, jeugd en senioren).
Een uitgebreide toelichting op de werkzaamheden van de commissie wedstrijdzaken is opgenomen in de laatste presentatiegids 2022/2023, waarnaar wij graag verwijzen. Klik hier voor de link.

Van het huidige team stoppen aan het eind van dit seizoen Jeroen van Ark en Fred Pieterson met hun taken bij wedstrijdzaken. Jaap Doornwaard heeft aangegeven de overstap van de jeugd naar de senioren te maken en scheidsrechters coördinator te blijven.

We zijn dus op zoek naar een coördinator wedstrijdzaken en een wedstrijdsecretaris voor de JO13 -JO19 en de MO13 – MO20.

Heb je interesse in één van deze (of beide) functies neem dan contact met ons op. Op zaterdag is altijd één van ons op het sportpark aanwezig waar je voor informatie terecht kunt. Je mag ook mailen naar wedstrijdzaken@vvnunspeet.nl of bellen met Fred Pieterson (06-53249939).

We horen het graag!

Met vriendelijke groet,