Vanaf volgend seizoen speelt Hermen Dam in het Blauw Geel! De 28 jarige inwoner van Zwolle is een multifunctionele verdediger die zowel uit de voeten kan als linker centrale verdediger als linksback. Momenteel voetbalt hij in het eerste elftal van vv Berkum. Hiervoor heeft hij de jeugdopleiding bij HHC doorlopen en was hij enkele jaren aanvoerder van het tweede elftal.

De TC is verheugd met de keuze van Hermen om volgend jaar bij Nunspeet te komen voetballen. Hermen is een linksbenige speler die verdedigend sterk is. Daarnaast beschikt hij over een goede inspeelpass en is hij kopsterk. Dit heeft hij onder andere nog bewezen tegen Nunspeet in de beker, waar hij als invaller gelijk scoorde uit een corner.

Hermen: Ik ben blij dat ik komend seizoen voor vv Nunspeet mag spelen! Ik kijk er naar uit om het team, de staf en de club beter te leren kennen. De gesprekken met de TC en trainer hebben mij in ieder geval een hele goede indruk gegeven van de club vv Nunspeet, waarin de betrokkenheid en ambitie mij erg aanspraken. Ik kijk er dan ook naar uit dat ik het komende seizoen onderdeel mag zijn van deze vereniging! Ik hoop een bijdrage te kunnen leveren aan vv Nunspeet. Tot volgend seizoen!