In de rust van de wedstrijd van vv Nunspeet tegen FC Olympia Gouda werd zaterdag 1 april 2023 een nieuw businesslid welkom geheten, te weten Expert Nunspeet VOF.

Zij waren al bordsponsor bij de vv Nunspeet, maar hebben besloten businesslid 1 ster te worden per 1 juli 2023 voor de duur van 12 maanden. Tevens hebben zij een prachtige Smart TV geleverd in het businesshome.

Namens bestuur SSVN tekende voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler-Bruijnes en namens Expert Nunspeet VOF werd dit getekend door Sander van den Brom, mede eigenaar van Expert Nunspeet VOF.

Hij vertelde de aanwezigen in het businesshome e.e.a. over dit mooie bedrijf, dat al heel wat jaren in Nunspeet gevestigd is.

Wij, als bestuur, zijn blij dat er weer een nieuw businesslid welkom geheten kan worden bij de SSVN en als dank werd een prachtig boeket bloemen overhandigd .

Namens bestuur businessclub vv Nunspeet
Betty Wieteler-Bruijnes