Na maar liefst 12 seizoenen uitgekomen te hebben voor het eerste elftal van onze vereniging heeft Lars ten Dolle aangegeven om vanaf komend seizoen zijn ervaring in te willen zetten bij het 2e elftal van onze vereniging.

Lars heeft na lang overdenken deze voor hem moeilijke beslissing genomen, maar ziet er ook na uit om een bijdrage te leveren aan ons 2e elftal. De TC is er zeker van dat Lars als echt “kind van de club” een belangrijke rol kan spelen bij de ontwikkeling van de spelers in dit team.

In de afgelopen seizoenen heeft Lars veel hoogtepunten en een aantal dieptepunten meegemaakt, hierbij denken we o.a. aan een ernstige blessure die een lange revalidatie Lars weer op zijn “oude”niveau heeft gebracht. Dit tekent het karakter van Lars.

Lars heeft een persoonlijk woord aan dit artikel toegevoegd.

De TC bedankt Lars voor zijn inzet de afgelopen seizoenen en wenst hem veel plezier bij het 2e team.

Technische Commissie vv Nunspeet

Beste leden, vrijwilligers en familie,

Na 12 seizoenen deel uitgemaakt te hebben van de selectie en hierbij 7 trainers te hebben versleten heb ik de beslissing genomen om volgend seizoen een stapje lager te gaan voetballen in Nunspeet 2. Het is voor mij een erg moeilijke beslissing geweest waar ik lang over heb getwijfeld. Jarenlang heb ik met veel plezier op dit niveau gevoetbald waar hoogte en dieptepunten elkaar hebben afgewisseld. Het (bijna) kampioenschap tegen Zutphen en KHC doet nog steeds een beetje pijn. Maar voor mij overheersen toch de hoogtepunten. De overwinningen met veel ontlading in de laatste minuten, de busreizen en gezellige sfeer in de groep. Dit zijn herinneringen die me altijd bij zullen blijven en die ik zeker zal gaan missen.

Ik wil iedereen van de technische en medische staf bedanken voor de afgelopen jaren. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik (bijna) altijd met een glimlach op mijn gezicht kwam en vertrok. Voor mij waren en zijn de zaterdagen nog steeds een feestje.

Dit mede ook door de support tijdens en na de wedstrijden. Dank hiervoor! Een speciaal dank voor mijn familie en in het bijzonder mijn ouders die mij bij hoogte en dieptepunten hebben gesteund. Het zal even wennen zijn voor ze om niet meer wekelijks rond half 3 uit en thuis te kijken naar het eerste.

Maar eerst het einde van deze competitie. We gaan er als groep voor om in de 1e klasse te blijven. Ik hoop en reken hierbij op jullie steun langs de lijn. Tot snel.

Groet,

Lars