De Technische Commissie is blij te kunnen melden dat er opnieuw een speler aan de selectie voor het seizoen 2023-2024 is toegevoegd. De talentvolle aanvaller Asse Visscher heeft aangegeven dat hij graag de overstap maakt naar onze vereniging.

Asse is 23 jaar jong en woont met twee vrienden in een studentenhuis in het centrum van Zwolle. Zwolle is ook de stad waar Asse geboren en getogen is. Op dit moment studeert Asse voor het behalen van zijn master ondernemingsrecht aan de RUG, welke hij in januari hoopt af te ronden.

In de jeugd heeft Asse altijd gevoetbald bij vv Berkum, waar hij ook 2 seizoenen onderdeel van de eerste selectie heeft uitgemaakt. Afgelopen seizoen heeft hij ervoor gekozen om Berkum te verlaten voor een andere vereniging, stadgenoot Be Quick ’28.

Asse vertelt ons enthousiast: “Ik kijk er nu al naar uit om volgend seizoen voor Nunspeet uit te komen. In de jeugd heb ik veel tegen Nunspeet gespeeld en ik kreeg altijd het gevoel dat Nunspeet een echte vereniging was, de vereniging maakte altijd een goede indruk op me. Ik was aangenaam verrast toen de TC me benaderde voor een kennismakingsgesprek, de goede indruk van de vereniging zijn tijdens deze gesprekken alleen bevestigd.

Ik hoop volgend seizoen met Nunspeet in de 1e klasse opnieuw een seizoen te draaien waarin we net als vorig jaar bovenin mee gaan doen voor de prijzen! Als spits hoop ik daar met veel doelpunten een belangrijk aandeel in te hebben en de supporters, jong en oud, langs lijn trots te maken op hun team! Ik kan niet wachten…”

Technische Commissie vv Nunspeet