Beste leden, vrijwilligers en supporters van vv Nunspeet !

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om mij voorafgaand aan de belangrijke thuiswedstrijd van komende zaterdag iets over mijzelf te vertellen.

Ik ben Werner Pluim. Getrouwd en heb 2 kinderen, die beiden voetballen in de jo8-4 van vv Nunspeet. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als sportfysiotherapeut bij van der Meijden fysiotherapie in Nunspeet.

Na roerige weken ben ik blij dat ik vervroegd kan instappen als hoofdtrainer bij vv Nunspeet, waarvoor ook veel dank aan VVOG.

Als trainer ben ik ambitieus, breng ik veel energie en zoek ik steeds de verbinding. Met stafleden en spelers, maar zeker ook andere geledingen in en buiten de club.

We hebben elkaar nodig om onze gezamenlijke doelen te behalen en hebben daarbij een verantwoordelijkheid naar onszelf en elkaar. Dat geldt voor alles en iedereen die vv Nunspeet een warm hart toedraagt. Dat sportieve gezamenlijke doel voor de korte termijn is duidelijk, klassebehoud!

Deze week ben ik aangenaam verrast door de werklust van iedereen. De bereidheid om samen te werken is groot en iedereen wil het seizoen op een mooie manier afsluiten.

We kunnen niet wachten om dit zaterdag ook tegen ZOB te laten zien en hopen daarbij extra energie te krijgen van alle supporters.

Heel graag tot zaterdag langs de lijn!

Werner Pluim