Dinsdag 9 mei jl. werd het eerste businessclubontbijt van dit jaar gehouden bij RABObank te Nunspeet, waar bestuur- en commissieleden, (gast) leden van de Businessclub en overige sponsoren hier te gast waren.

Het was al vroeg verzamelen en om 07:10 uur kwamen de eerste gasten binnen. Erik Molenschot, voorzitter businessclub heette allen welkom en overhandigde directie-voorzitter Joran Maan een bedankje voor hun gastvrijheid. Ook Fred Hup kreeg een bloemenbon voor de organisatie van dit ontbijt.
Betty Wieteler, secretaris businessclub overhandigde Wim Verdouw en Henk v/d Kolk van de fa. Kattenberg een plant i.v.m. de opening afgelopen zaterdag 6 mei jl. van hun prachtige nieuwe bedrijfspand in Nunspeet.
Na ontvangst met koffie/thee konden we met plm. 35 personen genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Directievoorzitter Joran Maan was blij, dat er zo’n grote groep gehoor had gegeven aan deze uitnodiging en vertelde o.a. over de nieuwe indeling van RABObank Midden Oost Nederland. Waar eerder Nunspeet het hoofdkantoor was is dat nu Zwolle geworden.
Ook Fred Hup gaf een presentatie over o.a. het marktteam van de RABObank en de mogelijkheden die er zijn. Ook werd nog een digitaal kadootje uitgereikt waar men een huisscan kan maken en info kunnen krijgen over o.a. verduurzaming en inzicht in welke energiebesparende maatregelen mogelijk van toepassingen kunnen zijn.

Daarna konden de aanwezigen via een memoblaadje vragen stellen over de vv Nunspeet en over de Rabobank. Hiervan werden een paar beantwoord door de nieuwe hoofdtrainer Werner Pluim en Peter Huijgen van de TC, die ook aanwezig waren.
Ook nu blijkt weer, dat dit altijd een uitgelezen gelegenheid is om in een ongedwongen sfeer en mooie locatie te netwerken met de andere Businessclubleden en sponsoren.
De volgende activiteit staat gepland op donderdag 16 juni 2023. Dan gaan we klootschieten in de Nunspeetse bossen en aanvang is 15:45 uur verzamelen en de start is om 16:00 uur.

We hopen dat veel businessleden zich hiervoor aanmelden. Dit kan al via ssvn@vvnunspeet.nl De officiële uitnodiging volgt z.s.m.

Betty Wieteler
Secretaris Businessclub vv Nunspeet