De Technische Commissie is blij te kunnen melden dat er opnieuw een aanwinst aan de selectie voor komend seizoen is toegevoegd. De talentvolle 25 jarige aanvaller Mustafa Kalkan zal het team van onze nieuwe hoofdtrainer Werner Pluim komen versterken.

Mustafa is een snelle aanvaller die op verschillende posities in de voorhoede goed uit de voeten kan, Mustafa is sterk in het uitspelen van zijn directe tegenstander en met zijn verfijnde dribbel laat hij de verdediging vaak zijn hielen zien, daarnaast heeft hij een neusje voor doelpunten.

Mustafa kijkt er er naar uit om kennis te maken met de supporters de vv Nunspeet en vind het leuk om zichzelf alvast te introduceren.

Technische Commissie vv Nunspeet

“Beste leden, supporters en vrijwilligers van vv Nunspeet,

Ik vind het leuk om mijzelf alvast kort bij julie te introduceren. ik ben Mustafa Kalkan, 25 jaar jong en woon mijn hele leven in Harderwijk. Na het afronden van school ben ik gaan werken als laminaatlegger, dus mochten jullie een nieuwe vloer nodig hebben, dan kun je bij mij terecht!

Voetbal is mijn grote hobby, daarnaast ben ik ook graag in de sportschool met mijn conditie aan het werk. Andere hobby’s zijn chillen met mijn vrienden, wandelen en ik ga graag een weekendje weg.

In mijn jeugd heb ik altijd voor VVOG gevoetbald, zat regelmatig tegen het eerste elftal aan, ik heb op enig moment gekozen om de overstap naar Zwart Wit te maken.

Van Zwart Wit heb ik de overstap gemaakt naar eerste klasser vv Hierden, met deze vereniging heb ik verschillende keren tegen vv Nunspeet gevoetbald. De wedstrijden tegen vv Nunspeet kan ik mij nog goed herinneren. vv Nunspeet heeft altijd een goede indruk op mij gemaakt qua sportpark, supporters en spel.

Na de degradatie van Hierden, vorig seizoen, heb ik de overstap gemaakt naar het ambitieuze FC Horst.

Ik word gezien als een snelle, behendige aanvaller die gemakkelijk zijn mannetje passeert. Daarnaast beschik ik over een goede trap.

Wat mij betreft kan de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet snel genoeg beginnen en ik maak graag kennis met de spelers en supporters van vv Nunspeet. Tot snel en succes met de komende wedstrijden!

Groet,

Mustafa”