De Technische Commissie is blij te kunnen melden dat komend seizoen opnieuw een echte Nunspeter aansluit bij onze selectie.

De 17 jarige Rik Stokvis krijgt de kans om zich definitief in onze selectie te spelen. Rik speelt al vanaf zijn vierde (!) jaar bij onze vereniging. De favoriete positie van Rik is verdedigende middenvelder. In de laatste wedstrijden heeft Rik bewezen zijn mannetje, ondanks jonge leeftijd, al te staan.

Wij wensen Rik veel succes en vooral plezier bij de selectie en verwachten dat hij een steen kan bijdragen aan een succesvol seizoen 2023/2024.

Rik introduceert zichzelf graag kort aan leden, vrijwilligers en supporters van onze vereniging.

Technische Commissie vv Nunspeet

“Beste leden, vrijwilligers en supporters,

Ik ben Rik Stokvis. Ik ben 17 jaar oud en ben geboren en getogen in Nunspeet. Ik voetbal vanaf m’n vierde levensjaar al bij Nunspeet. Dit heb ik altijd met een glimlach gedaan. als kleine jongen keek ik al graag naar het 1e van Nunspeet.

Ik vind het dus erg leuk dat ik nu de kans krijg om deel uit te maken van de 1e selectie. Mijn favoriete positie is verdedigende middenvelder. Ik vind het erg leuk om het spel te verdelen en iemand vrij voor de keeper te zetten. Ik hoop dat Nunspeet volgend jaar weer mee gaat doen voor de prijzen! Als middenvelder hoop ik hierbij een belangrijk aandeel te hebben en de supporters langs te lijn trots te maken op Nunspeet 1.

Op dit moment zit ik in het eerste jaar van mijn studie. Ik studeer HBO accountancy op Windesheim Zwolle. Ik hoop m’n eerste jaar voldoende af te ronden en in te kunnen stromen in de hoofdfase van de opleiding.

Als jullie nog vragen voor mij hebben, stel ze gerust als je mij tegen komt op het sportpark.

Rik”