De Technische Commissie kan nog een talent de kans bieden om zich in de selectie te spelen.

We zijn blij te kunnen melden dat Tariku de Visser komend seizoen deze kans geboden kan worden. Net als Rik Stokvis is Tariku 17 jaren jong. Tariku speelt ook al vanaf zijn vierde (!) jaar bij onze vereniging, heeft tussendoor een aantal jaren bij onze partner vereniging PEC Zwolle zijn voetbalopleiding genoten.

De favoriete positie van Tariku is de aanval, bij voorkeur spelend vanaf de flanken. Wij wensen Tariku veel succes en vooral plezier bij de selectie en verwachten dat hij ook een steen kan bijdragen aan een succesvol seizoen 2023/2024.

Tariku introduceert zichzelf graag kort aan leden, vrijwilligers en supporters van onze vereniging.

Technische Commissie vv Nunspeet

“Beste leden, vrijwilligers en supporters,

Ik ben Tariku de Visser 17 jaar oud, op dit moment woon ik nog in Vierhouten maar ga binnenkort verhuizen naar Nunspeet.

Ik voetbal vanaf m’n vierde levensjaar al bij Nunspeet. Wat ik niet snel vergeet zijn de kampioenschappen met F3 en D1 bij Nunspeet, met de D1 pakten we naast het kampioenschap zelfs ook de beker!

In de jeugd ben ik benaderd door verschillende bekende voetbalverenigingen, maar samen met mijn moeder heb ik gekozen voor PEC Zwolle. Hier heb ik een fantastische tijd gehad en veel geleerd. Ik ben zelfs wel eens tot speler van de maand en beste toernooi speler gekozen.

Als kleine jongen keek ik al graag bij wedstrijden van het eerste elftal. Ik hoop dat de jeugd volgend seizoen ook in grote aantallen aanwezig is om ons aan te moedigen. Dat zou echt gaaf zijn!

Ik vind het erg leuk en een uitdaging om mij in de selectie te spelen. Mijn favoriete positie is de aanval. Bij voorkeur voetballend vanaf de zijkant.

Ik zou graag bij Nunspeet in de toekomst er willen voor zorgen om met mijn aanvallende kwaliteiten erbij, dat we hoger eindigen en wellicht prijzen kunnen winnen, maar dat moet vast wel goed komen met dit team.

Ik zit in Zwolle op het MBO en studeer de richting Ondernemer en Retail.

Als jullie nog vragen voor mij hebben, stel ze gerust als je mij tegen komt op het sportpark.

Tariku”