Aan alle vv Nunspeet leden,

Afgelopen seizoen heeft Van der Meijden fysiotherapie elke maandagavond weer klaargestaan voor de leden van vv Nunspeet. Daarbij zijn we blij dat we als praktijk een steentje hebben kunnen bijdragen aan de fitheid van alle spelers, jong en oud, maar ook trainers en vrijwilligers van de voetbalvereniging.

Nu het seizoen ten einde is, zal er geen blessurespreekuur meer plaatsvinden op het sportpark. Uiteraard staan we nog steeds met veel behandel- en trainingsmogelijkheden op onze praktijklocatie Galvaniweg 22 voor jullie klaar! Ook kan je gebruik maken van het blessurespreekuur op de dinsdagavond van 17.30-18.00 op onze praktijklocatie. Hiervoor gelieve wel van tevoren aanmelden door contact met ons op te nemen.

Mocht je dus tijdens een van de selectietrainingen en/of -wedstrijden geblesseerd raken, dan kan je gebruikmaken van het blessurespreekuur, of een afspraak maken bij ons in de fysiotherapiepraktijk.

Wil jij fit blijven komende zomer? Wil je graag voetbalspecifiek in de sportschool aan de slag en weet je niet hoe? Wil je graag voorkomen dat je komend seizoen geblesseerd raakt? Vraag dan naar de mogelijkheden door contact op te nemen met onderstaande gegevens.

Voor nu een hele fijne zomerstop toegewenst en we hopen jullie opgeladen weer terug te zien na de zomervakantie. De datum van het eerste blessurespreekuur zal t.z.t. met jullie gedeeld worden.

Een sportieve groet,

Team Van der Meijden fysiotherapie