Bij elke thuiswedstrijd wordt de opkomst van ons 1e elftal op het hoofdveld ondersteund door het pupillen elftal van de week. Ook bij de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen HBOK was dit weer het geval.

Door een corridor van met de clubvlaggen zwaaiende spelers van het elftal van de week betrad het vlaggenschip van onze vereniging dan het hoofdveld. Na het opstellen van de elftallen rond de middenstip en het tossen door de scheidsrechter gingen zoals gebruikelijk de 2 pupillen al combinerende met de bal op het doel van HBOK af.
De keeper van de tegenpartij kon geen weerstaand bieden tegen het schot van de pupil en voordat de scheidsrechter voor aanvang van de wedstrijd had gefloten stonden we al met 1-0 voor!

Toch was het deze keer anders dan vele voorafgaande keren. Voor aanvang van wedstrijd werd in de bestuurskamer van de vv Nunspeet namelijk stil gestaan bij het feit dat het voor Dianta Lokhorst, Annemaria de Vogel en Bert Hofman de laatste keer was dat zij de begeleiding van het pupillen elftal van de week en de pupillen van de week op zich namen. Het drietal heeft deze taak, volgens eigen zeggen, al zo’n 10 jaar verzorgd.

Het bestuur heeft deze inzet door jaren heen niet ongemerkt voorbij laten gaan en het drietal namens de vv Nunspeet bedankt met een klein presentje voor al hun werkzaamheden en het bezorgen van een onvergetelijke zaterdag voor alle elftallen van de week en de vele pupillen van de week.

Ook volgend seizoen zullen er weer elftallen van de week en pupillen van de week zijn en de begeleiding hiervan wordt dan verzorgd door Christiaan Pluim. Hij kan best nog wat hulp gebruiken. Mocht je geïnteresseerd zijn in deze volgens velen de mooiste en meest dankbare vrijwilligerstaak binnen onze vereniging, meld je dan bij één van de bestuursleden van de vv Nunspeet.

Dianta, Annemaria en Bert nogmaals bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren. We hopen jullie nog vaak te zien op Sportpark de Wiltsangh. Christiaan heel veel succes volgend seizoen.

Bestuur vv Nunspeet