De TC is verheugd te kunnen melden dat Adi Draganovic volgend jaar op de Wiltsangh is te bewonderen. De 35-jarige routinier komt over van Go Ahead Kampen en is woonachtig in Zwolle.

TC: “We zijn ontzettend gelukkig om een speler als Adi aan de selectie toe te kunnen volgend seizoen. We leggen met Adi een multifunctionele speler vast die met zijn voetballende kwaliteiten een enorme impuls aan ons spel gaat toevoegen. Adi kan uitstekend uit de voeten als verbindingsspeler op het middenveld, maar ook op alle posities achterin en zelfs als buitenspeler worden gepositioneerd. In de gesprekken met hoofdtrainer Werner Pluim en TC werd het voor ons wel duidelijk dat Adi niet nog voetbalt om af te bouwen maar ontzettend gretig is om te presteren en de aankomende jaren nog alles uit zijn lichaam te halen. Met zijn ervaring bij onder andere Spakenburg en Excelsior Rijssen gaat Adi een belangrijke mentor zijn in en naast het veld voor onze relatief jonge groep.”

Technische Commissie vv Nunspeet

“Beste leden, vrijwilligers en supporters van vv Nunspeet,

Graag stel ik mij als nieuw selectielid voor komend seizoen aan jullie voor!

Ik ben Adi Draganovic, net 35 jaar geworden en ik woon samen met mijn vrouw en 2 kids in Zwolle. In het dagelijkse leven werk ik bij Kloekke Installatietechniek. Mijn hobby’s naast het voetbal zijn vooral ’s avonds voetbal kijken met vrienden en een biertje (met mate, maar nooit op vrijdag!).

Ik ben in de jeugd begonnen bij asv Dronten voordat ik bij PEC Zwolle aan de slag mocht. Helaas is het met niet gelukt het profvoetbal te halen, maar desondanks heb ik bij leuke clubs op niveau mogen spelen. (Go Ahead Kampen – WHC – Excelsior 31 – Spakenburg).

Ik heb Nunspeet regelmatig als tegenstander getroffen, altijd met plezier tegen Nunspeet gespeeld, omdat het een enorm warme club is. In het veld was het altijd een relaxte sfeer ondanks dat er soms harde maar faire duels werden uitgevochten.

De afgelopen weken heb ik veel contact gehad met Peter van de TC. Ik ken Peter nog goed als tegenstander. Uiteindelijk veel goede verhalen over de club en de trainer gehoord waardoor ik de gesprekken verder ben aangegaan.. Vrijwel direct was er een klik en een fijn gevoel om volgend seizoen voor Nunspeet te spelen. Het fijne veld en de familiaire sfeer binnen Nunspeet hebben daar uiteindelijk ook aan meegeholpen.

Ik verwacht de talenten van Nunspeet met mijn ervaring verder te helpen en wil graag mijn steen bijdragen aan de komende succesvolle seizoenen. Ik hoop dat we met ons team en de staf leden, supporters en vrijwiligers aan ons gaan binden en hen mooie zaterdagmiddagen gaan bieden! Ik kijk er nu al naar uit om met zoveel mogelijk mensen bij Nunspeet kennis te maken. Succes de komende halve en finale wedstrijden. Tot snel !!”