Het grootste evenement dat Jeugdzaken vv Nunspeet jaarlijks organiseert is en was het Jumbo Dijkstra Pupillen toernooi aan het eind van het voetbalseizoen.

Dit jaar zal de 14e editie plaatsvinden op vrijdag 16 en zaterdag 17 juni 2023 maar wel onder een andere naam het Jumbo Binnendijk Toernooi.

Het zaterdag programma zal net als bij de vorige 13 edities voor alle pupillenteams (JO&MO) zijn. Voor het eerst zal er op vrijdag 16 juni vanaf 18:00 uur worden afgetrapt door JO14 en JO15 junioren teams. Na het geweldige succes en de ontvangen complimenten van vorig jaar wilden we graag het toernooi uitbreiden met een programma voor de junioren, aldus de toernooicommissie. Dit jaar maken we hiervoor de eerste stap en spelen 10 juniorenteams een 1eklasse/hoofdklasse toernooi.

In totaal spelen 124 teams hun wedstrijden, verdeeld over 24 poules, wat resulteert in ca. 1200 voetballende deelnemers in de leeftijd van 7 t/m 15 jaar.

De opzet en indeling van het toernooi is in te zien en op de speeldagen live te volgen via https://www.tournify.nl/live/jumbotoernooi2023.

Vele clubs uit de wijde regio en daarbuiten schrijven in op dit evenement dat bekend staat om zijn goede bezetting en uitstekende organisatie. Jaarlijks koppelen teams van wat verder weg hun jaarafsluiting met deelname aan het vv Nunspeet Jumbo Toernooi aan een verblijf op een van de vele kampeeraccommodaties in Nunspeet. Een mooie combinatie!

Het Jumbo Binnendijk toernooi duurt per leeftijdscategorie altijd een dagdeel (avond, ochtend of middag), waarin de wedstrijden snel achter elkaar worden afgewerkt. Hierdoor blijft het aantrekkelijk voor iedereen en is er continue actie. Tenslotte wordt het gratis pakket – voor alle deelnemers aangeboden door sponsor Jumbo Binnendijk – altijd door eenieder zeer gewaardeerd. Ook is er voor elk deelnemend team een beker zodat iedereen met een voldaan gevoel naar huis kan gaan

Voor deelnemers, begeleiders en supporters uit Nunspeet vragen we met klem om met de fiets of lopend te komen.

Voor vragen en inschrijvingen kunt u zich richten tot een van de commissieleden via mailadres : toernooienvvnunspeet@gmail.com

Voetbalzaken Jeugd vv Nunspeet