Zomerstop? De sponsorcommissie gaat verder…. Stucadoorsbedrijf Martijn Arts hartelijk welkom!

Ondanks dat veel voetballers, begeleiders en de vele vrijwilligers bij onze vereniging genieten van een welverdiende zomerstop gaan de commissieleden van onze sponsorcommissie enthousiast door met het bezoeken van bestaande en het zoeken naar nieuwe sponsors voor vv Nunspeet.

We zijn blij te kunnen melden dat er opnieuw een sponsor gaat toetreden tot de bordsponsorgroep van vv Nunspeet. We heten Stukadoorsbedrijf Martijn Arts hartelijk welkom!

Stucadoorsbedrijf Martijn Arts is het bedrijf voor vakmanschap en precisie, vertelt eigenaar Martijn enthousiast. “Ik kan oprecht vertellen dat ik mijn afspraken altijd nakom, ik vind niets zo vervelend als
dat de klant teleurgesteld wordt.
Ik vertrouw op mijn vakmanschap en geef 5 jaar garantie op het binnen stucwerk en 3 jaar garantie op buiten stucwerk. Sinds kort zijn wij gevestigd aan de Harderwijkerweg 169 in Nunspeet.

Als Nunspeets bedrijf vindt ik het belangrijk dat ik vv Nunspeet een steentje kan bijdragen, bent u lid of supporter van vv Nunspeet? Neem dan voor al uw stucwerk even contact met mij op.

Kijk  eens op mijn site of stuur een mail naar: info@stucadoorsbedrijfmartijnarts.nl

Martijn”

Stucadoorsbedrijf Martijn Arts