Bestuur SSVN (businessclub) en bestuur/leden voetbalvereniging Nunspeet zijn in diepe rouw vanwege het zeer plotseling overlijden op 18 juli 2023 van ons lid

Carlie Schipper
op de leeftijd van 67 jaar.

Carlie is sinds 1986 lid van onze vereniging en heeft jarenlang gespeeld bij de Veteranen van de vv Nunspeet. Tevens is hij sinds 2021 penningmeester van de businessclub en medeorganisator van diverse activiteiten bij de SSVN. Hij heeft dit werk met veel passie gedaan.

Carlie, rust in vrede. Het is voor ons allen nog niet te bevatten en wij zullen je zeker gaan missen op ons sportpark De Wiltsangh, waar je zo vaak te vinden was.

Wij wensen zijn vrouw Anneke, kinderen, kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe.

Bestuur Businessclub SSVN,Bestuur vv Nunspeet/Lief en Leed commissie,
Erik Molenschot, voorzitterRob Buis, Voorzitter
Betty Wieteler-Bruijnes, secretarisBeert Bouw, secretaris

Klik hier voor de rouwkaart (voor het bekijken van de rouwkaart met de mobiele telefoon dient het rouwkaart gedownload te worden)