Zaterdag 12 augustus 2023
Stella Nederlaagtoernooi

In de eerste wedstrijd van het Stella Nederlaagtoernooi heeft vv Nunspeet een 5-0 overwinning op DVC ’26 behaald.

Trainer Werner Pluim en zijn staf brachten, met aanvulling van spelers van Nunspeet 2 en O-19, in de eerste en tweede helft 2 verschillende teams in het veld. Nadat in het begin van de wedstrijd een doelpunt van DVC ’26 wegens buitenspel werd afgekeurd, was het Thomas van de Kolk die Nunspeet op voorsprong bracht. Vlak voor rust zorgde Jonathan van ’t Hof voor de 2-0 ruststand.

Met uitzondering van keeper Dylan Liewerink kwamen er in de 2e helft 10 nieuwe spelers in het veld. Na een uur spelen was het Emiel Goud die de 3-0 scoorde. Waarna Asse Visscher met 2 doelpunten de 5-0 eindstand op het scorebord bracht.

A.s. dinsdag 15 augustus speelt Nunspeet op Sportpark Jo van Marle een oefenwedstrijd tegen ZAC. Aanvang 20:15 uur.

Zaterdag 19 augustus a.s. volgt op Sportpark De Wiltsangh de 2de wedstrijd van Stella Nederlaagtoernooi. De tegenstander is dan Go Ahead Kampen. Aanvang 14:30 uur.

Opstelling vv Nunspeet 1e helft:
Dylan Liewerink, Enes Keklikoglu,Ruben Kappers, Jonathan van ’t Hof, Bram van de Worp, Mustafa Kalkan, Moah Mulder, Karim Mulder, Max Jansen,Marijn Haze en Thomas van de Kolk

Opstelling vv Nunspeet 2e helft:
Dylan Liewerink, Andrew Galea, Sam van der Weide, Fabian Zoet, Emiel Goud, Dean van Ooijen, Asse Visscher, Rik Stokvis, Chiel Noorderink, Adi Draganovic en Tariku de Visser

Scoreverloop:
27e min. 1-0 Thomas v/d Kolk
44e min. 2-0 Jonathan van ’t Hof
60e min. 3-0 Emiel Goud
75e min. 4-0 Asse Visscher (strafschop)
81e min. 5-0 Asse Visscher

Scheidsrechter: de heer M. Rouwenhorst
Assistent scheidsrechters: de heren M. de Leest en D. Super