Beste leden en ouders van jeugdleden,

Ook dit jaar doet vv Nunspeet weer mee aan de Rabo Club Support actie. Met de Rabo Club Support actie investeren de lokale Rabobanken in clubs en verenigingen. Een deel van de winst wordt geïnvesteerd in maatschappelijke bestedingsdoelen van verenigingen. Voor onze regio is dat de Rabo Midden Oost Nederland.

Ieder lid van de Rabobank kan dan stemmen op zijn of haar favoriete club. Hoe meer stemmen voor onze club, hoe hoger het bedrag voor het realiseren van het maatschappelijke bestedingsdoel. Vorig jaar was de opbrengst voor vv Nunspeet 1.466 euro!

Jouw stem is geld waard voor vv Nunspeet!!!

Ben je 12 jaar of ouder, heb je een RABO rekening en ben je lid van de RABO, breng dan je stem uit op vv Nunspeet.

Hoe kan ik stemmen op Rabo ClubSupport?
Stemmen kan tot en met 26 september 2023. Alleen leden van de bank kunnen stemmen. Dit gaat via de Rabo App of online op www.Rabobank.nl/clubsupport. Hiervoor is geen stemcode nodig.