Verkoop vanaf 23 september 2023

De Grote Clubactie 2023: Aan de slag voor de nieuwe accommodatie.

Nu het voetbalseizoen weer is begonnen is het ook weer tijd voor de Grote Clubactie. Ook dit jaar zal de opbrengst worden bestemd voor de nieuwe accommodatie. Voor het hele project is veel geld nodig en de Grote Club actie is één van de acties die daaraan bijdraagt. Een succesvolle Grote Clubactie is dus meer dan nodig. Help mee, verkoop veel loten en zorg voor een mooie score

In de afgelopen 7 jaar hebben we al € 65.000,- bij elkaar gespaard. Een prachtige score, maar ook een score die ons uitdaagt er nog een schepje bovenop te doen.

De aftrap van De Grote Clubactie 2023 is op zaterdag 23 september. Gaat jullie team voor de volle winst

Ook dit jaar zijn er weer leuke prijzen te verdienen met de verkoop van loten

Voor de pupillen JO8 t/ JO13 en de voetbalschool:

• Leuke winacties via de site van De Grote Clubactie
  • Een waardebon van € 5,00 per iedere 10 verkochte losse loten
  • Verkoop 25 of meer loten en ontvangt de Grote Clubactie Medaille
  • De twee beste verkopers per pupillen categorie ontvangen een extra prijs
  • Teamprijzen voor best verkopende teams
    Als extra prijs
  • 2 kaartjes voor een wedstrijd van PEC Zwolle voor bestverkopende pupil

Voor de junioren JO14 t/ JO19, MO20 en O23:

• Per verkocht Superlot € 20,00 voor een teamuitje
  • Een drankje en een hapje voor het hele team vanaf 2 verkochte Superloten
  • Een gasttraining van Werner Pluim (hoofdtrainer Nunspeet 1) voor het best verkopende team
  • Verkoop 4 Superloten en maak kans op een GPS Mountainbike arrangement incl. afsluitende snack
  • Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Outdoor Centrum Nunspeet en Happy Food

Voor de senioren:

• Per verkocht Superlot € 20,00 voor een teamuitje
  • Een drankje en een hapje voor het hele team vanaf 2 verkochte Superloten
  • Verkoop 4 Superloten en maak kans op gratis auto wassen voor het hele team Van Essen Carwash
  • Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Van Essen Carwash

Dit jaar kunnen loten wederom worden gekocht via een eigen vv Nunspeet webpagina van de Grote Clubactie. Alle leden ontvangen een link in de mail met een eigen verkooppagina.

Klik op de afbeelding om naar de online pagina te gaan.

Deel je persoonlijke link met vrienden, familie, collega’s etc. Ze kunnen eenvoudig een lot kopen en onze club steunen. Verder gaan zoals gebruikelijk de pupillenteams weer op pad met de lotenboekjes.

Lotenboekje met persoonlijke QR code

Via het verkoopboekje geven lotenkopers voor de aankoop van hun lot(en) een eenmalige machtiging af. Dit kan via de mobiele telefoon van de koper door de persoonlijke QR-code* op het boekje te scannen. Deze snelle en eenvoudige manier om loten te verkopen, scheelt de vereniging invoerwerk omdat de verkochte loten direct worden verwerkt.

De loten kosten € 3,00 per stuk.
Per iedere 10 verkochte loten krijgen zij van de vereniging een cadeaubon ter waarde van € 5,00.
Deze cadeaubon kan worden ingeleverd bij Intertoys Nunspeet en Intersport Meijers.

Voor de bestverkopende spelers en de bestverkopende teams is er weer een leuk prijzenpakket beschikbaar.

Toegang tot een eigen verkooppagina:
• Ze kunnen de lotenmeter bekijk en zien hoeveel loten ze online verkocht hebben.
• Ze voegen met 1 klik ook hun verkochte loten uit het verkoopboekje toe.
• Verdien badges, hoe meer loten ze verkopen, hoe meer badges er geactiveerd worden.
• Bekijk standen binnen het team en binnen de vereniging.
• Ontdek de tips & tricks en ze hebben direct toegang tot alle winacties.

De junioren- en seniorenteams worden wederom uitgedaagd om Superloten te gaan verkopen. Een Superlot bestaat uit 50 loten en kost € 150,00. Wij dagen alle teams uit er minimaal twee te verkopen. Van ieder verkocht Superlot gaat € 20,00 naar het team. Als de doelstelling van minimaal 2 loten wordt gehaald dan krijgt het team een drankje met een hapje in de kantine.

Wist je dat met elk verkocht Superlot de vereniging kans maakt op een Clubfeest t.w.v. € 5.000,-!

Hoeveel gaat jullie team bijdragen?
Ga op pad en verkoop zoveel mogelijk loten aan familie, vrienden, buren, bedrijven of wie dan ook.
Met de Grote Clubactie scoor je voor de vereniging en jullie eigen team.

Alvast bedankt voor de enthousiaste inzet en wij vertrouwen op een mooi resultaat.

Namens vv Nunspeet heel veel plezier en succes.

Martin Willemsen
Coördinator Grote Clubactie vv Nunspeet