Beste teambegeleiding,

Ook dit jaar vindt de ‘Week van de Scheidsrechter’ weer plaats. Een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat. De Week van de Scheidsrechter is van 30 september tot en met 8 oktober 2023.

Tijdens deze week willen de KNVB en ARAG zoveel mogelijk voetballers en voetballiefhebbers de scheidsrechter laten bedanken voor hun waardevolle inzet. Zij maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten! Het bedanken van de scheidsrechters kan op veel verschillende manieren en misschien doen jullie dat ook al voorafgaand of na elke wedstrijd. In de Week van de Scheidsrechter willen natuurlijk zo veel mogelijk scheidsrechters in het zonnetje zetten.

SCHEIDSBEDANKT

In de Week van de Scheidsrechter willen we jullie vragen een aardigheidje aan te bieden aan de scheidsrechter en zijn assistent-scheidsrechters. Je kunt daarbij denken aan een KNVB- wedstrijdboekje, set rode/gele kaarten, of misschien hebben jullie zelf een leuk idee. Wees creatief, bedenk wat leuks en regel dit aardigheidje binnen je eigen team.

Zonder scheidsrechter geen voetbal!

Wanneer je UIT speelt overleg dan even met het wedstrijdsecretariaat van de thuisclub, wanneer en waar een mooi moment zou zijn om het één en ander uit te reiken. Meest ideaal is direct na de wedstrijd op het veld onder applaus van het publiek.

Als vv Nunspeet zullen we er in ieder geval voor zorgen dat er voor alle scheidsrechters een bedankje aanwezig is in de ontvangstruimte op zaterdag 7 oktober.

SCHEIDSBEDANKT

VZJ/ WS vv Nunspeet