Conform het genomen besluit op de ALV van de vv Nunspeet, werd bij de contributieronde begin oktober 2023 van elk spelend lid, de kaderleden, 35+, 40+ en 45+ een bedrag geïnd van € 9,00 voor de loten van de landelijke “Grote Clubactie” (zie ook: www.clubactie.nl).

Op bijgevoegde lijst [klik hier] staat welke 3 lotnummers aan jou zijn toegewezen.

De toegewezen loten worden door de vereniging bewaard. Indien gewenst kunnen de toegewezen loten bij de coördinator van deze actie worden afgehaald.

Via je lotnummers op bijgevoegde lijst kun je, na de trekking op 28 november a.s. zien of je een prijs gewonnen hebt.

Voor alle vragen omtrent de actie kun je terecht bij Martin Willemsen, coördinator van de Grote Clubactie voor vv Nunspeet. Hij is bereikbaar via martin.willemsen@hotmail.com of 06 109 444 73