Nunspeet 100 jaar en dat moet “Nunspeet waardig” gevierd worden.

Op 1 september 1924 werd voetbalvereniging ”Volharding” opgericht. Dit is de voorloper van voetbalvereniging Nunspeet, die in september 1948 officieel het licht zag. Dit als gevolg van een verplichte naamsverandering. 100 jaar lokale voetbalgeschiedenis. Dat moet natuurlijk groots gevierd worden. Daarom is er een commissie in het leven geroepen: ”vv Nunspeet 100”.

Het is de bedoeling om met jullie een feestweek te organiseren in de week van 7 tot en met 14 september 2024. Het moet een grote viering worden vóór en dóór leden. We willen alle ideeën meenemen die binnen de vereniging leven en daarom doen we de volgende oproep:

Laat ons weten met welke activiteiten we de feestweek kunnen invullen. Toernooitje of voetbalclinic voor de jeugd, wedstrijd van Nunspeet 1 tegen All-Stars of oud Nunspeet 1 spelers. Groots eindfeest Nunspeet waardig. Alle ideeën zijn welkom.

We zoeken oude foto’s, krantenartikelen, documenten, plakboeken, shirts, verhalen uit de oude doos…etc. Als we voldoende dingen en enthousiastelingen bij elkaar verzamelen zouden we mogelijk een jubileumboek kunnen samenstellen.

Om alle activiteiten te organiseren hebben we natuurlijk ook enthousiaste vrijwilligers nodig. Heb je schrijverstalenten? Kun je professioneel documenten opmaken? Heb je communicatie skills? Heb je een goed idee en wil je het mee helpen uitvoeren? Geef je op.

Geef je idee of jezelf op via ons e-mailadres vvNunspeet100@gmail.com. We inventariseren alle ideeën. Kiezen er een aantal uit en gaan deze samen met jullie uitwerken en vormgeven. Hou het jubileumlogo in de gaten voor verdere informatie. Allen kun je iets, samen kun je alles.

Met vriendelijke groet,
vvNunspeet 100 commissie