Na afloop van de wedstrijd van vv Nunspeet tegen AGOVV zijn zaterdag 11 november jl. door 3 businessleden weer hun contract verlengd voor drie jaar en ondertekend, te weten:

HEMA -Nunspeet, 4 sterren contract door Henk Jaap van der Woude

Grafisch Bedrijf Bokhorst, 4 sterrencontract door Dries Huisman

M & L Autoschade Service, 3 sterren door Marc van Buuren. Helaas kon Marc niet hierbij aanwezig zijn.

Namens bestuur SSVN tekenden voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler-Bruijnes en de businessleden vertelden de aanwezigen in het businesshome e.e.a. over hun mooie bedrijf.

We zijn als bestuur blij, dat deze businessleden hun contract met de SSVN weer verlengd hebben en als dank werd een prachtig boeket bloemen overhandigd en er zal een boeket bij Marc van M&L Autoschadeservice bezorgd worden.

Ook was er een bijzonder welkom voor de nieuwe contactpersonen van businesslid JUMBO, de heren Binnendijk en Sikma en de heer Jasper Kuiper van onze hoofdsponsor Stella Fietsen. Ook kregen zij een bloemetje als welkom.

JUMBO Binnendijk, de heren Binnendijk en Sikma

Stella Fietsen, de heer Jasper Kuiper