Maandag jl. werd ik gebeld door de Vriendenloterij, dat er een prijs klaar ligt voor vv Nunspeet. Ik had eind mei 2023 meegedaan met mijn persoonlijke lot met de actie: Geef je club op voor “Club van de week”. Van de 100 deelnemers werden er 15 vereniging/clubs uitgeloot en die werden uitgenodigd om op woensdag 15 november 2023 de prijs op te halen.

Samen met Eibert ten Brink, penningmeester vv Nunspeet, zijn we naar de Nationale sportvakbeurs in Gorinchem gereden en mochten daar uit handen van Kees Jansma een cheque in ontvangst nemen van maar liefst € 5.000,=.

Ongelooflijk, wat een prachtig bedrag, hier hadden Eibert en ik niet op gerekend en ook de andere verenigingen niet. Een mooi bedrag voor de club die dit goed kan gebruiken voor Nieuwbouw van ons sportpark.

Alle clubs kunnen veel verdienen bij de Vriendenloterij. Ook een belactie door de club, levert al €1000,= op + een vast bedrag per maand. Mijn oproep is aan alle leden van vv Nunspeet, die al lid zijn van de Vriendenloterij, label je lot aan de vv Nunspeet, dit brengt veel geld op voor onze club.

Binnenkort zal er zo’n belronde weer plaatsvinden, dus doe dan mee.

Groetjes
Betty Wieteler-Bruijnes