Na afloop van de gewonnen thuiswedstrijd tegen SVI (2-0) vonden er een feestelijke contractondertekeningen plaats in het businesshome van onze verenging. De leden van de Sponsorcommissie zijn er de afgelopen periode in geslaagd om maar liefst 9 (!!) nieuwe of gewijzigde contracten af te sluiten.

Om dit heugelijke feit niet ongemerkt voorbij te laten gaan werden de nieuwe maar ook bestaande sponsors na afloop getrakteerd op een heerlijk buffet, ook weer mogelijk gemaakt door een betrokken sponsor.

De nieuwe/ gewijzigde contracten zijn getekend door:

• Slim Solar, Nunspeet
  • Pouw Automotive, Harderwijk
  • Stucadoorsbedrijf Aarts, Nunspeet
  • Detron, Barneveld
  • Qimarox, Harderwijk
  • Salverda Bouw, ’t Harde
  • Protect brandbeveiliging, Nunspeet
  • Oogwereld, Nunspeet
  • Velunova BV, Nunspeet
  • Van Guilik (buffet), Hattemerbroek

Bent u als ondernemer benieuwd naar de mogelijkheden om toe te treden tot de sponsorgroep van vv Nunspeet, of ken je een ondernemer die goed zou passen bij onze steeds verder groeiende sponsorgroep? Stuur dan snel een mail naar: sponsoring@vvnunspeet.nl

Door het steeds verder toenemend aantal sponsors bij onze vereniging zijn we als Sponsorcommissie opzoek naar extra commissieleden. Ben je jong/ oud man/vrouw en lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan onze enthousiaste commissie? Stuur dan snel een mail naar bovengenoemd mailadres, en we gaan vrijblijvend met elkaar in gesprek.

Sportieve groet,
Sponsorcommissie vv Nunspeet
Henk Makkink, Jaap Boone, Jan Prins, Ronald Jettkandt, Jaap Frens, Adrie Westhuis en Fred Hup