Vrijdag 8 december jl. was het weer een gezellige drukte bij Herberg Nuwenspete te Nunspeet, waar businessleden en sponsoren van de vv Nunspeet gezellig bij elkaar waren voor de afsluiting van het jaar. De serre was prachtig in kerstsferen versierd. Met een hapje en drankje kon men met elkaar netwerken. Er waren veel nieuwe gezichten dit jaar.

Ook was het een mooi moment om weer contracten te tekenen. Dit keer weer 3 businessleden die hun contract verlengden per 1 januari 2024, te weten:

• Catering Culinair Nunspeet – 4 sterren – 5 jaar verlengd
  • Giraffes4Zebra’s Nunspeet – 4 sterren – 1 jaar verlengd
  • Actief Werkt!Nunspeet – 2 sterren – 3 jaar verlengd

De contracten werden door de voorzitter SSVN Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler-Bruijnes samen ondertekend met resp. Thijs Fidder, Caspar Norg en Maarten Broekhuis. Ook werden er als dank prachtige kerstboeketten overhandigd.

De SSVN is blij, dat deze ondernemers uit Nunspeet de Businessclub blijven steunen.

De volgende activiteit op de agenda is de Nieuwjaarsreceptie op do 4 januari 2024 om 20:00 uur.
Tevens worden dan plm. 20 jubilarissen gehuldigd.

Betty Wieteler-Bruijnes
Secretaris SSVN
(Businessclub vv Nunspeet)

Foto’s: Erik de Weerd (nabewerking website)