Beste ouders/verzorgers,

In 2024 organiseren wij, op 15, 16 en juli, de ‘Gouden Jubileumeditie’ van de Clubvoetbaldagen voor alle enthousiaste jongens en meiden in de leeftijd van 6 t/m 13 jaar

Het allerbeste van de afgelopen jaren komt terug in de trainingen en de animatie tussen de middag. Daarnaast maak je extra veel kans op prijzen deze dagen. Deze editie wil je echt niet missen…

Exclusief voor onze leden
Inschrijven kan eigenlijk pas op 1 februari, maar als lid van vv Nunspeet kun jij dit al doen op woensdag 31 januari om 10.00 uur met de volgende cadeaus.

Gratis en uitsluitend voor jou op woensdag 31 januari
✅ Naam op je shirt (t.w.v. €10,00)
✅ Nummer #10 op je shirt (t.w.v. €10,00)
✅ Jubileum voetbal maat 3 (t.w.v. €25,00)
Daarnaast krijg je 50% korting op de Jubileum bidon (750 ml).

Pak je agenda of telefoon en… noteer woensdag 31 januari 10.00 uur. En kom hier (https://www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-vvnunspeet/) alles te weten over de voetbaldagen in Nunspeet.

LET OP: Deze actie is eenmalig (geen uitzonderingen mogelijk) en vervalt na woensdag 31 januari.