De Technische Commissie is alweer druk bezig is met de samenstelling van de selectie voor het seizoen 2024-2025 en hierbij volgt een update van de huidige selectiespelers die voor volgend seizoen hebben bijgetekend.

Selectie 2024-2025:

Keeper:

Jardi Niebeek – 5e seizoen

Verdediging:

Karim Mulder -7e seizoen

Andrew Galea – 7e seizoen

Ruben Kappers – 3e seizoen

Mark Koster – 2e seizoen

Middenveld:

Noah Mulder – 4e seizoen

Dean van Ooijen – 2e seizoen

Aanval:

Jonathan van ’t Hof – 6e seizoen

Naast bovenstaande spelers worden er 3 talentvolle Nunspeters toegevoegd aan de eerste selectie.

Kaj van Zielst – komt over van Sparta Nijkerk O23
De 19 jarige Kaj is een keeper die vanaf de E-tjes al bij onze vereniging heeft gevoetbald en vanaf de O19 voor zijn kansen is gegaan bij Sparta Nijkerk. Kaj heeft zich bij Sparta goed doorontwikkelt door wekelijks met de A-selectie mee te trainen. Hij mag nu proberen bij Nunspeet een basisplaats af te gaan dwingen.

Onze nieuw aanwinst introduceert zichzelf: “Ik ben een jongen van de club die komend schooljaar gaat studeren. Ik vind het leuk om weer terug te komen op de Wiltsangh. De trainers die mij zijn bijgebleven bij Nunspeet zijn Johan Maas en Patrick Rekers, het waren mooie tijden onder deze twee. Ik hoop dat we komend seizoen met onze selectie weer voor de prijzen gaan spelen en wellicht kunnen promoveren. Vanzelfsprekend wens ik de spelers en vrijwilligers een mooie tweede seizoenshelft toe. Tot volgend seizoen!”

Bas Mensink
De 18- jarige Bas speelt vanaf de voetbalschool al bij onze vereniging, en is tot en met de O15-1 altijd een betrouwbare centrale verdediger gebleken. Inmiddels is Bas niet meer weg te denken onder de lat en heeft hij in een paar jaar tijd hele grote stappen gezet tot een zeer betrouwbare doelman met een sterk karakter.

Ook Bas vindt het leuk om als echte vv Nunspeter zichzelf te introduceren: “Gestart als veldspeler heb ik hele mooie jaren beleefd bij onze vereniging. Zo ben ik met jeugd team kampioen geworden en hebben we de KNVB beker ook een keer gewonnen. Super mooie herinneringen zijn dit gebleven. Inmiddels ben ik helemaal omgeturnd van veldspeler naar keeper, hier beleef ik ontzettend veel plezier aan. Ik ben dan ook super blij met de kans om volgend seizoen aan te sluiten bij ons eerste elftal. Naast het voetballen werk ik bij Qimarox machinebouw in Harderwijk. Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen en ik hoop dat we met elkaar het eerste elftal, Nunspeets trots en glorie naar een nog hoger niveau kunnen brengen.”

Marijn Haze
Marijn is met zijn 17 jaar de jongste van de drie nieuwe aanwinsten voor komend seizoen. Marijn heeft in zijn eerste speelminuten bij Nunspeet 1 als jonge middenvelder een zeer goede indruk achter gelaten. Tegen IJVV wist hij ook al direct een belangrijk doelpunt te scoren, kortom zijn ontwikkeling gaat als een komeet. We wensen Marijn nu reeds veel succes de komende maanden en hopen dat hij een vaste waarde kan worden in onze talentvolle selectie.

Marijn stelt zichzelf graag voor aan onze leden, supporters en vrijwilligers: “Ik ben Marijn studeer op het LFC in Elburg, komend seizoen wordt mijn 3e jaar bij de vereniging en ik heb het erg na mijn zin bij vv Nunspeet. Mijn favoriete trainers tot nu toe zijn Werner Pluim, omdat ik onder Werner mijn debuut heb mogen maken in het eerste elftal en Peter de Valk omdat hij mij ook het vertrouwen gaf in de O19-1. Mijn positie waar ik het liefst speel is op 10 of 8. Ik zou het super vinden om op onze eigen Wiltsangh kampioen te worden, voor onze eigen aanhang, het is inmiddels wel weer eens tijd voor een feestje. De supporters mogen van mij verwachten dat ik altijd met plezier binnen de lijnen sta, geniet van het spelletje en alles zal geven voor onze club!
Tot snel!”

Het is mooi dat de vereniging weer een aantal zeer getalenteerde spelers uit eigen gelederen kan toevoegen aan de selectie en hiermee bijdragen aan een herkenbaar Nunspeet 1. De complimenten gaan uit naar de jeugdopleiding die dit mede hebben mogelijk gemaakt.

Een volgende update met betrekking tot de ontwikkelingen binnen de spelersgroep volgt medio februari.